Da-ne un LIKE!

miercuri, 8 mai 2013

Cele mai bune tactici - OFM-OSM !

   Salutareee ! . Te-ai intrebat vreodata care sunt cele mai bune tactici pentru OFM ? Ei bine uite cateva dintre ele pe care multi jucatori le folosesc si care functioneaza perfect !


      1 . 4-3-3 A ,  DUR , Joc pe  laterale , Atacanti : doar atac , mijlocasii : impinge in fata , fundasii: urca linia de fund ,  om la om , cu offside , ofensiv , joc de pase , pressing 100 % !

     2. 4-4-2 B , DUR , Joc de pase , Atacantii :  doar atac , Mijlocasii : Neutru , Fundasii : urca linia de fund , om la om , fara offside , ofensiv , joc de pase , pressing 60% !

    3. 4-5-1 , DUR , sut din prima , Atacantii: doar atac , Mijlocasii : Neutru , Fundasii : raman in spate ,zonala ,  fara offside , neutru , joc de pase , pressing 40 % !
  
  Tactica 1 este mai mult folosita pentru echipele mari , Tactica 2 pentru echipele medii (nici bune , nici slabe)  , iar tactica 3 este pentru echipele de pe locul 7 in jos . 

     Daca a functionat lasati un comment !  Ne auzim data viitoare ! SUCCES! 

Ne gasiti si pe Facebook pentru o mai buna colaborare ! Va astept!      https://www.facebook.com/pages/Tactici-OSM/647795138633948?fref=ts

54 de comentarii:

  1. mi-a ,mers tactica 3.Aveam meci cu At.Madrid (eu am Getafe) si i-am rupt cu 3-0 :)

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa zicem ca o sa joc impotriva unei echipe bune.Ce tactici ai recomanda?

      Ștergere
    2. Salut, ma cheama Marian ,sunt cu Astra Giurgiu peste 1 zi joc cu Poli Timisoara am luat tactica 2 442 B este buna?

      Ștergere
  2. eu acuma sunt cu Troyes , obiectiv 16 , sunt pe 5 .. da e numai la inceput , am batut acuma 3-0 o echipa muult mai buna ca mine . tactica 3 iti recomand.

    RăspundeţiȘtergere
  3. Jocul de pase ar insemna pase din prima?????

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "Joc de pase" e un stil de joc,iar mai jos ai la "Tactici avansate" stilul jucatorilor de joc.

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    3. Salut sunt la Barca , am meci cu Real Madrid.Sper sa bat:D am bagat tactica 1

      Ștergere
  4. Tocmai mi-am bagat tactica pentru echipa "mare" pentru ca sunt in liga fantastica si am jucatori buni, o sa revin cu un raspuns. :)

    RăspundeţiȘtergere
  5. Eu cu un 4-2-3-1, Dur, Laterale.
    Atancati : Doar atac, M: impinge in fata si F: Raman in spate.
    Ofensiv, Rapide, 93, Om la om, Joc la offside. Sunt pe locul trei cu Anglia la mondial, la doar 5 puncte de primul loc. M-a batut doar Brazilia, si am 7 Egaluri.

    RăspundeţiȘtergere
  6. joc cu CFC CLUJ si sunt neinvins de 10 meciuri tactica 2 o recomand pt echipele cat de cat bune

    RăspundeţiȘtergere
  7. Pentru sevilla obiectiv 5 e bine tactica 2 ? Si apropo maine joc cu at.madrid si vreau sa vad rezultatul .. Eu cred ca am sanse pt ca am titulare la o valoare de 120mil.. pt sevilla eu cred ca este destul de bine .. :D Multumesc !

    RăspundeţiȘtergere
  8. Multumesc fff mult tactica e exceptionala am batut at.madrid(cea mai buna echipa din campionat neinvinsa pana a ajuns la mn ) cu 3-1 , ms fff mult acum sunt un adversar de temut in campioante:D

    RăspundeţiȘtergere
  9. 3-4-3 , DUR , Joc pe laterale , Atacanti: Sprijina Mijlocul , Mijlocasi: Neutru , Fundasi: Sprijina Mijlocul , Zonala , Cu offside , Ofensiv , Pase din prima , Pressing 65%

    RăspundeţiȘtergere
  10. ce-mi propui sa folosesc contra unui 4-5-1 joc extrem cu sut din prima....fara offside si zonala

    RăspundeţiȘtergere
  11. Ma eu am Vaslui si vreau sa joc 4-5-1 ce tactica sa folosesc ?

    RăspundeţiȘtergere
  12. Eu am puso pe aia care ai publicat-o tu !

    RăspundeţiȘtergere
  13. Am barca cu Ronaldo , Neymar , Messi pe atac , chiar daca joc cu o echipa mica tratez meciul cu atentie , deci daca ei folosesc joc de pase e mai bine sa folosesc un joc pe laterale sau pe contraatac ?

    RăspundeţiȘtergere
  14. Joc cu Napoli ce tactica imi recomandati?

    RăspundeţiȘtergere
  15. Daca joc cu swansea city e buna tactica 2 ? Am obiectiv 10 .. Sa folosesc tactica 2 sau 3?

    RăspundeţiȘtergere
  16. Am jucat cu chelsea si am folosit tactica 1 am reusit 31 de meciuri la rand fara infrangere am luat cupa si campionatul.. oricum ff bune toate tacticile.. le-am incercat

    RăspundeţiȘtergere
  17. Eu am Getafe si folosesc tactica 4-4-2 Stil de joc DUR /JOC LATERALE:-Atacanti:doar atac .Mijlocasii:Neutru Apararea :Raman in spate../OM LA OM /OFSAID>(NU) Mentalitae>OFENSIV / Ritm>JOC DE PASE / Presing> 75% si e a17a etapa si am obiectiv 10 si sunt pe 1 in clasament cat si in clasament menegerilor..in seara asta am cu Barcelona la ei acasa sper sa fac egal sau speranta la victorie moare ultima ;)

    RăspundeţiȘtergere
  18. Salut am Steaua pe osm ce tactica si formatie mi-ai recomanda?

    RăspundeţiȘtergere
  19. Salut am arsenal din anglia ce tactica sa folosesc 1 sau 2 ? Raspundeti va roog

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. SCUZE de intarziere :( daca mai ai nevoie de ceva citeste noile postari

      Ștergere
  20. 4-2-3-1, tactici de linie care ar fi?

    RăspundeţiȘtergere
  21. salut am echipa Real Madrid tactica 1 e buna sau este alta mai buna si atack si aparare??

    RăspundeţiȘtergere
  22. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundeţiȘtergere
  23. Salut !!! As vrea sa nu fiu criticat pentru uciderea limbii romane in primul rand ( daca o sa lovesc gramatical )(va mai rog sa imi scuzati limbajul ..cine poate ) ...Deci din seria OSM si pentru ca Tactica vreau sa spun ca tacticile postate pe acest blog de unde le "fura" sau le au"furat" Romani deoarece cu asta ne ocupam sunt bune ( luati cu incredere) mie personal mi-au mers toate.. daca sti sa le folosesti ( si urmaresti tactica adversarului si faci o mica ajustare/modificare ) nu cred ca pierzi mai mult de 2 meciuri in camp si cupa... VREAU SA FELICIT PE CEL CE DETINE ACEST BLOG >> Roby Nemeti...Dar in primul rand vreau sa ma felicit pe mine ca nu am OMORAT DEFINITIV limba romana(de data asta ...cred ) Multumesc si va salut :)))

    RăspundeţiȘtergere
  24. Sunt cu Concordia Chiajna si suntem in a 6 zi si sunt pe locul 6 si am folosit tactica 3 acuma sa folosesc tactica 2 sau sa las tot asa?

    RăspundeţiȘtergere
  25. Daca am obictivul 7 ce tactica folosesc? Va rog sa imi zica cineva am nevoie urgent de raspunsuri.

    RăspundeţiȘtergere
  26. Ne gasiti aici https://www.facebook.com/pages/Tactici-OSM/647795138633948

    RăspundeţiȘtergere
  27. Care este cea mai buna asezare pentru barcelona ??

    RăspundeţiȘtergere
  28. Cu ce tactica pot bate echipe care folosesc impotriva mea un cantonament ? Am AZ Alkmaar , tactica 1 m-a dus de pe locul 10 pe locul 4 , si dupa 2-3 meciuri in care toti adversarii mei si-au pus cantonament am coborat pe locul 8

    RăspundeţiȘtergere
  29. Sunt ce tactica pot folosi cu brasov

    RăspundeţiȘtergere
  30. am arsenal obiectiv obiectiv 4 ce tactica sa folosesc ???

    RăspundeţiȘtergere
  31. uitate la ultima postare . aia cu 4-3-3 e cea mai buna pentru arsenal

    RăspundeţiȘtergere
  32. Sunt cu valencia obiectiv 4 ce tactica sa folosesc ?

    RăspundeţiȘtergere
  33. tactica asta contra echipelor mai slabe si apropiate http://tacticiofm.blogspot.ro/2014/05/tactica-perfecta-in-osm-pentru-echipele.html
    si 451 sut din prima contra echipelor mai bune . Succes

    RăspundeţiȘtergere
  34. Salut , sunt cu FC Bayern Münch ce tactica imi recomanzi

    RăspundeţiȘtergere
  35. Sunt FC Bayern Munch si trebuie sa joc cu Real Madrid.Ce tactica mi-ati recomanda?1 sau 2? Sau poate alta tactica?

    RăspundeţiȘtergere
  36. eu sunt vaslui si folosesc tactica 2

    RăspundeţiȘtergere
  37. sall ,, eu joc cu liverpool si dis am meci in cupa si in campionat am facut 2 la 2 cu 433b ce imi recomandati sa joc

    RăspundeţiȘtergere
  38. Am echipa steaua bucuresti si adversarul meu este vaslui care joaca cu 4 3 3 A dur om la om si joc de pase cu offside ce tactica sa folosesc?

    RăspundeţiȘtergere